Generacija Alpha obuhvata djecu rođenu od 2010. godine pa nadalje. Ova generacija je prva koja je u potpunosti odrasla u digitalnom dobu, što značajno oblikuje njihove navike i način na koji dolaze do informacija, uključujući i savjete o njezi kože. Današnja generacija pre-teen djece, sve više ulazi u svijet njege kože. Pod utjecajem društvenih mreža i marketinških trikova, mladi, posebno djevojčice, troše sve više na proizvode za njegu kože, što je dovelo do pojave nazvane "Sephora Baby". Ovaj fenomen odnosi se na mlade koji troše značajne sume novca na proizvode koji možda nisu prikladni za njihovu kožu.
Nažalost, mnogi od ovih proizvoda sadrže snažne aktivne sastojke koji mogu izazvati iritacije i druge kožne probleme kod mladih. Sve češće roditelji dovode djecu na tretmane lica jer su nepravilnim korištenjem maski i krema narušili zaštitnu barijeru kože. To često dovodi do pojave mitesera, začepljenih pora i upalnih procesa. Odrasli moraju biti svjesni ovih rizika i pažljivo birati proizvode koji će biti sigurni i nježni za dječiju kožu.
Također, stigma oko njege kože među dječacima često dovodi do toga da se zanemaruju njihove potrebe. Važno je da svi mladi razviju zdrave navike u njezi kože, bez obzira na spol, i to u skladu sa svojim uzrastom i tipom kože. Generacija Alpha često ima muške uzore koji nisu obraćali pažnju na njegu kože, pa mladi iz ove generacije često traže savjete na TikToku ili od influencera. Međutim, važno je napomenuti da ti influenceri često nemaju dobrobit djeteta na prvom mjestu, već su im prioritet promocija proizvoda za koje su sponzorirani.
Mnogi dječaci osjećaju da nemaju odgovarajuće alate za uspješno održavanje njege kože. Potrebno im je nešto vlastito, umjesto da posuđuju od majki ili sestara. Predložite im nježan čistač koji će odgovarati promjenama njihovog tipa kože usljed hormonalnih promjena, akni i brijanja. Pojednostavite im rutinu uvođenjem proizvoda koji obavljaju više funkcija, kao što je smanjenje bakterija na koži dok nježno čiste. Dajući dječacima potrebne alate, možemo započeti zdravu raspravu o uspostavljanju čvrstih higijenskih navika od ranog života.
Šta roditelji mogu učiniti da nadgledaju šta njihova djeca kupuju?
Roditelji bi trebali razgovarati s djecom o važnosti pravilne njege kože i pregledati proizvode koje koriste. Ključno je čitati sastojke na etiketama i tražiti proizvode namijenjene njihovoj dobi, bez agresivnih sastojaka kao što su retinol i kiseline. Posavjetujte se sa dermatologom ili stručnjacima iz spa centara kako biste odabrali sigurne proizvode.
Kako znati šta je sigurno za 12-godišnjakinju koja želi koristiti sheet masku?
Za ovu dob, ako ih ne možete ubjediti da ne koriste proizvode, najbolje je birati sheet maske koje su hipoalergene, bez mirisa i namijenjene osjetljivoj koži. Također, važno je da maska ne sadrži sastojke poput alkohola, esencijalnih ulja ili jakih kiselina, koji mogu biti preagresivni za mladu kožu. Preporučujemo maske koje hidratiziraju i umiruju kožu, a koje su dermatološki testirane. Za pre-teen njegu kože, najbolje je birati proizvode koji su nježni, hipoalergeni i formulirani za mladu, osjetljivu kožu.
Preporučuju se: -
Blagi gel za čišćenje lica bez sulfata.
Hidratantna krema s laganom formulom, bez ulja. -
Proizvodi koji su hipoalergeni i hidratantni, bez mirisa i jakih sastojaka.
Krema sa SPF faktorom koja je lagana i ne začepljuje pore.
Preporučuje se konzultacija s dermatologom i našim osobljem u Maab Spa Centru prije uvođenja novih proizvoda u rutinu. Tu smo za vas da zajedno kroz znanje i edukaciju stvorimo novu generaciju zdravih osoba.
U Maab Spa Centru nudimo stručne savjete i personalizirane tretmane kako bismo osigurali da mladi dobiju odgovarajuću njegu. Posjetite nas i pomozite svom djetetu da razvije zdrave navike koje će ga pratiti kroz život.